Haast haast haast IAK een aardige Indier - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Anita & Sietse - WaarBenJij.nu Haast haast haast IAK een aardige Indier - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Anita & Sietse - WaarBenJij.nu

Haast haast haast IAK een aardige Indier

Door: Sietse

Blijf op de hoogte en volg Anita & Sietse

29 November 2017 | Suriname, Paramaribo

Het is 13:00 woensdag 29 november, ik zit nog op m’n werk en ontvang informatie over m’n ziektekosten verzekering. Huh ik had toch geen plannen om te switchen, waarom dat mailtje dan van de verzekeraar?? Ik heb recht op korting geeft de verzekeraar aan, maar heb ik dat dan al niet, moet ik er nog iets voor doen dan??? Het epistel biedt daar verder geen uitsluitsel over en ik heb er nu geen tijd voor, eigenlijk ook geen zin in en wat doe je dan...juist ik druk op het knopje doorsturen en mail het epistel naar huis, dat neem ik vanavond wel even door denk ik....
Ik besluit rond 17:00 uur naar huis te gaan, onderweg bel ik Haantje even. Ze blijkt het verzekeringsepistel gelezen te hebben en ik moet actie ondernemen!! Ze lepelt het nummer op, ik zeg toe even vanuit de auto te bellen, maar verder dan 040 onthoud ik het nummer niet, ik weet dat ik daar niet veel verder mee kom. Ik bel nog een keer en vraag het nummer nogmaals....040-281 en ook nu laat m’n geheugen het afweten...
Enfin dan bel ik thuis wel, maar had het thuisfront niet gemeld dat dat voor 18:00 moest??? Het lijkt wel of iedereen op de N201 gehoord heeft dat ik haast heb, zelfs de flitspalen lijken klaar te staan om me te flitsen.
Om 17:59 sjees ik de woonkamer binnen en ik bel net op tijd het IAK. De verzekeringsperikelen geregeld en nu eten!!

FB vriendschapsverzoek uit India?? Een collega uit India heeft via via gehoord dat ik vakantie ga houden in India. Al snel hang ik aan messenger en voor ik het weet ben ik een half uur verder. Naar nu blijkt zit deze collega in de buurt van Delhi en een verzoek om samen een hapje te gaan eten en de verzekering dat we in geval van problemen van Indiaase hulp verzekerd zijn doet het gehaaste gevoel van de N201 wegebben....
Een lieve buurvrouw komt nog even een bakkie doen, morgen nog een concert van 2Cello en dan vrijdag via Delhi door naar Bubahneswar ergens aan de oostkust van India. Het wordt een lange nacht op het vliegveld in Delhi van 01:00 tot de volgende ochtend 08:00 de tijd doden, maar wat heb ik er zin in om samen met Haantje door India te banjeren!

  • 29 November 2017 - 21:49

    Romy & Ton :

    Afbouwen nu die stress! Relax.....en geniet!

  • 08 December 2017 - 21:21

    Nr 11:

    zo beginnen de vakanties...met stress en haast en daarna begint het grote onthaasten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Anita & Sietse

Deze foto zegt alles....we zijn er even tussenuit...

Actief sinds 02 Dec. 2015
Verslag gelezen: 670
Totaal aantal bezoekers 30247

Voorgaande reizen:

28 September 2019 - 28 Oktober 2019

Tanzania

04 November 2018 - 02 December 2018

Australie

30 November 2017 - 24 December 2017

India

06 Oktober 2016 - 28 Oktober 2016

Op stap met Bourgondiers....

07 December 2015 - 02 Januari 2016

Argentinie

Landen bezocht: