Lege accu's en batterijen flash problemen.... - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Anita & Sietse - WaarBenJij.nu Lege accu's en batterijen flash problemen.... - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Anita & Sietse - WaarBenJij.nu

Lege accu's en batterijen flash problemen....

Door: Sietse

Blijf op de hoogte en volg Anita & Sietse

01 Oktober 2016 | Suriname, Paramaribo

Zitten nog gewoon thuis maar aan de voorbereiding ligt het niet!
Elke vakantie komt er een moment dat ik op m'n lazer krijg van Haantje! De oorzaak?? Lege accu waardoor fotograferen niet meer mogelijk is. Ook al betreft het Anita haar cameraatje het is per definitie mijn schuld. Ik heb daar mee leren leven. Iedere vakantie neem ik me voor "het gaat me deze vakantie niet gebeuren!" Dus ik neem de nodige maatregelen, reserve duracelletjes voor Haantje dr camera, accu's (ik heb reserve) voor de video camera helemaal vol, accu voor mijn camera helemaal vol (moet nog een reserve aanschaffen op Schiphol), powerbank die ik recent heb gekregen volledig opgeladen, alle flashkaartjes gewist, mij gaat het dit jaar niet gebeuren!!
Ach ik weet beter.....maar aan de voorbereiding ligt het ook weer niet deze keer!! Suriname samen met 4 andere zo nog ergere Bourgondiërs, ik ben er in elk geval klaar voor

• 01 Oktober 2016 - 14:58

Etha:

Goed bezig!

• 01 Oktober 2016 - 18:27

Sabine:

Vakantie met een Haantje vraagt inderdaad om een goede voorbereiding maar dan heb je ook wat ;)

• 02 Oktober 2016 - 13:43

Willem:

Dat wordt een paar zaterdagen alleen koffie drinken bij APPIE.

• 02 Oktober 2016 - 15:05

Nr 11:

Wij zitten er helemaal klaar voor..kom maar op met de mooie verslagen, foto's en video's. Met de volle accu's en batterijen kan het niet meer fout gaan!

• 04 Oktober 2016 - 10:55

Julius En Nel:

heerlijk die voorbereidingen!
    we zijn weer benieuwd

• 04 Oktober 2016 - 15:02

Peter Kuiper:

Vergeet niet om de batterijen van de e-Reader te controleren Sietse! Zou een ramp zijn voor Anita als die bezwijkt als jullie midden in de jungle zitten.
    Veel plezier met de voorbereidingen!