Geitenbloed en ui.... - Reisverslag uit Puerto La Cruz, Venezuela van Anita & Sietse - WaarBenJij.nu Geitenbloed en ui.... - Reisverslag uit Puerto La Cruz, Venezuela van Anita & Sietse - WaarBenJij.nu

Geitenbloed en ui....

Door: Sietse

Blijf op de hoogte en volg Anita & Sietse

11 December 2015 | Venezuela, Puerto La Cruz

Waren vanochtend wederom vroeg. Blijven een beetje in de nederlandse tijd hangen, maar vinden dat dat voordelen heeft. Lekker ontbeten en er met de Chevy op uit richting Puerta Paramides. De haven kon oi niet gesloten zijn, het was rustig weer. Bij aankomst direct aangemonsterd op 1 van de boten en om 11 uur het ruime sop op. Na pakweg anderhalf uur de eerste walvis met jong...daarna nog een stuk of 6 gezien. Prachtig, echter het fotograferen eindigt thuis altijd in een kater, vaak alleen maar rugvinnen....Dat is nu ook niet anders vrees ik maar het is prachtig om dit te mogen zien in de vrije natuur. De tocht duurde bijna 2,5 uur, men deed echt z'n best om ze te vinden.
Daarna terug naar ons hotel en er op uit voor wat wij inmiddels late lunch noemen. Veel restaurants gaan pas om 20:00 uur open, das net iets te laat voor ons. Dus schuiven we om 15:00 aan voor de late lunch...Diner slaan we over, is voor S ook beter kwa calorieen! We namen "vlees voor 2", ambachtelijk gegrilled op een traditioneel houtvuur. Het was veel!! Er zat Choriso worst bij die Anita erg smakelijk vond. En wat doe je dan als er nog een choriso worst ligt, je zegt neem maar lekker schat. Na een hapje van de Choriso te hebben genomen zei A "hij is niet gaar"... Enfin er lag nog genoeg vlees dus ze koos wat anders. De vriendelijke dame die ons hielp vroeg nadat we meer dan verzadigd waren of het gesmaakt had. Nou dat had het zeker, maar die choriso worst was volgens ons niet helemaal gaar....nee dat hoorde zo, zij vond het zelf ook een smerig gerecht, het was geitenbloed met ui...

• 11 December 2015 - 21:39

Romy:

Getver! Maar rest klinkt top. Wat gaaf met jong! Sietse je camera op de sportstand zetten vlgd keer. Fotografeer je elke seconde!

• 12 December 2015 - 06:49

Willem :

Zal je vanochtend afmelden bij APPIE.

• 29 December 2015 - 23:22

Paola:

Ik zie uit naar de foto's...haha...en naar de prachtige verhalen. Er gaat niets boven een pasta...altijd gaar!